Subject: Kauksi reoveepuhasti juurdepääsutee ja riigitee 13111 km 0,872 ristmik
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 12:39:27 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 19, 2024 12:34 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: 'Liina Talistu' <[email-masked]>; 'Janno Erm' 
<[email-masked]>
Subject: RE: Kauksi reoveepuhasti, riigitee13111 ristmik (3198)

Tere

Manuses riigitee 13111 km 0,872 ja reoveepuhasti juurdepääsutee ristimiku 
projekt eraldi välja tõstetuna tervik ÜVK projektist.

Palume kooskõlastada antud lahendus, et saaksime lõpetada ÜVK ehitusloa 
menetluse.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 4. november 2024 15:21
Adressaat: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Koopia: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: Kauksi reoveepuhasti, riigitee13111 ristmik

Tere.

Esitatud projekti „Peipsi põhjaranniku vee ja kanali projekteerimine“ (OÜ 
Keskkonnaprojekt, töö nr 3198) mahus on projekteeritud ka riigitee 13111 km 
0,872 ja reoveepuhasti juurdepääsutee ristmik, mis ei ole paraku koostatud 
piisavas mahus.

Ristmiku projekt tuleb koostada eraldi teeprojektina vastavalt  „Tee 
ehitusprojektile esitatavad nõuded“ ja meie poolt väljastatud nõuetele 
02.07.2023 kiri nr 7.1-1/23/13444-2 (manuses).

Selgitame,  et riigitee alusele maale tee ehitamiseks annab õiguse 
Transpordiamet läbi ristumiskoha ehitamise lepingu, mille lisa on 
kooskõlastatud teeprojekt.

P.S. Katete taastamine on vee ja kanali projekti osa, mis kuulub vee ja 
kanali projekti koosseisu.

Ristmiku teeprojekti ootama jäädes.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Liina Talistu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 4, 2024 10:46 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Fwd: Kauksi reoveepuhasti

Tere

Saadan projekti: https://pilv.alutagusevald.ee/s/SoMNSjoJtnn4WPF

Lugupidamisega

Liina Talistu
Geoinfospetsialist
Alutaguse Vallavalitsus
+372 56 203 048 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
www.alutagusevald.ee

-------- Edastatud kiri -------- 

Teema:

Fwd: Kauksi reoveepuhasti

Kuupäev:

Mon, 4 Nov 2024 10:16:01 +0200

Saatja:

Liina Talistu  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Saaja:

Merike Joonsaar  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Tere Merike

Palun riigitee liitumiskoha lepingu põhja, mille saaksime ettevalmistada. 
Kas katete taastamise osas tuleb eraldi leping sõlmida? Katete taastamine ja 
mahasõidud on lahendatud ühe projektiga.

ette tänades

-------- Edastatud kiri -------- 

Teema:

RE: Kauksi reoveepuhasti

Kuupäev:

Mon, 4 Nov 2024 07:52:33 +0000

Saatja:

Rein Kallas  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Saaja:

Liina Talistu  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Tere

Liitumikoha lepingu põhjaga aitab Merike Joonsaar, e-kiri 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Parimat,

R. Kallas

Saadetud minu seadmest Galaxy

-------- Algsõnum --------

Saatja: Liina Talistu  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Kuupäev: 04.11.24 09:03 (GMT+02:00)

Saaja: Rein Kallas  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>, Arvo Veltri 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

Teema: Fwd: Kauksi reoveepuhasti

Tere

Seoses Kauksi reoveepuhasti projekti kooskõlastamisega palun ristumiskoha 
väljaehitamise lepingu põhja, et saaksime selle ettevalmistada ja 
võimalikult kiirelt allkirjastada.

-- 

Lugupidamisega

Liina Talistu
Geoinfospetsialist
Alutaguse Vallavalitsus
+372 56 203 048 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
www.alutagusevald.ee

-------- Edastatud kiri -------- 

Teema:

Kauksi reoveepuhasti

Kuupäev:

Mon, 4 Nov 2024 08:47:28 +0200 (EET)

Saatja:

Marin Grüning  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Saaja:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Rein Kallas Transpordiamet (menetlus nr 371425, ehitusloa taotlus nr. 
2311271/10329) :

Tuleb esitada kooskõlastamiseks pädeva teedeinseneri poolt (nõuded 
02.07.2023 kiri nr 7.1-1/23/13444-2) koostatud teeprojekt/ristumiskoha 
projekt. Kui ristumiskoha projekt on korras, siis saab Transpordiamet anda 
EhS § 99 lg 3 kohase kooskõlastuse ja sõlmida huvitatud isikuga ristumiskoha 
ehitamise lepingu. Kooskõlastatud ristumiskoha projekt lisatakse lepingule. 
Kahepoolselt allkirjastatud leping annab huvitatud isikule õiguse 
ehitustöödeks riigitee alusel maal lepingus toodud tingimustel. Sama leping 
lisatakse ka EhR taotluse juurde.

Reoveepuhasti taotluse esitaja kontaktid EHRis:

Osaühing aqua consult baltic

+372 522 3592

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.